Levering en garantie

Ophalen of laten bezorgen

Bij het bestellen via onze webshop kunt u kiezen voor ophalen in onze winkel of het laten bezorgen.

Ophalen in de winkel

Voor het ophalen van een bestelling hanteren wij een verwerkingstijd van 2 uur. Dat houdt in dat je 2 uur na het afronden van een bestelling deze kunt ophalen in de winkel. Ophalen kan tijdens onze openingsdagen en onderstaande tijden:

  • Maandag, dinsdag, woensdag, vrijdag: van 08:00 tot 18:00
  • Zaterdag: van 08:00 tot 17:00
  • Zondag: van 08:00 tot 13:00

Op donderdag zijn wij gesloten.

Laten bezorgen

Wij bezorgen je bestelling met onze eigen bezorgdienst. Op dit moment kunnen wij bezorgen in onderstaande regio’s. Afhankelijk van de regio, op basis van een postcode gebied, hanteren wij verschillende bezorgkosten. Bestellingen kunnen worden geleverd op onderstaande dagen en tijden:

Maandag tot en met vrijdag, tussen 09:00 en 12:00 uur.

Wij hanteren een verwerkingstijd van 1 werkdag. Dat houdt over het algemeen in dat bestellingen die in de ochtend zijn geplaatst, de volgende dag kunnen worden bezorgd. Bij het plaatsen van een bestelling worden de mogelijke bezorgdagen en -kosten automatisch bepaald aan de hand van het besteltijdstip en de postcode van de afleverlocatie.

Wij leveren momenteel in onderstaande regio’s:

1. Lokale levering regio Turnhout:
Bestellingen tot € 50,00: bezorgkosten zijn € 5,95
Bestellingen vanaf € 50,00 worden in deze regio gratis geleverd

2. Levering Regio Turnhout Groot:
Bestellingen tot € 75,00: bezorgkosten zijn € 8,95
Bestellingen vanaf € 75,00: bezorgkosten zijn € 7,95

3. Levering buiten Regio Turnhout Groot (in een beperkt postcode gebied):
Voor deze regio geldt een minimum bestelbedrag van € 100,00
Bestellingen vanaf € 100,00: bezorgkosten zijn € 9,95

Bij het afronden van een bestelling zal ons systeem automatisch bepalen of er geleverd kan worden en welke bezorgkosten worden gehanteerd. Dit wordt bepaald door het bestelbedrag en de postcode van de afleverlocatie. Wilt je weten of in jouw regio kan worden bezorgd? Klik dan op deze pagina met postcode gebieden.

Heb je speciale wensen, of zit jouw adres net niet binnen de regio? Neem dan zeker contact met ons op! We zijn heel flexibel en vinden samen wel een oplossing.

Garantie

Je krijgt bij ons 100% garantie. Je mag altijd producten die niet naar wens zijn terugbrengen naar de winkel. We zorgen dan samen voor een oplossing. Dat kan zijn hetzelfde of een vervangend product.

Ook als je een bestelling hebt laten bezorgen geldt dat je 100% garantie krijgt.

Er gelden dan de volgende 2 voorwaarden:

1. Je hebt het product op de juiste manier behandeld en bewaard.
2. Je stuurt ons per email (info@healthyfresh.be) een foto van het product waar je niet tevreden over bent, met een duidelijk beeld van de afwijking en een omschrijving van je klacht.

Zodra wij je bericht hebben ontvangen nemen we dit gelijk in behandeling en nemen desnoods contact met je op.  Je krijgt nadien een tegoedbon die je kunt gebruiken bij een volgende bestelling of je ontvangt een vervangend product van gelijke waarde (omdat we werken met verse producten kan het zijn dat jouw artikel niet meer voorradig is).

Je hoeft de producten niet terug te sturen, tenzij wij daar uitdrukkelijk om vragen. Het kan zijn dat we het in die gevallen nodig hebben om met onze leverancier in overleg te treden.

Top

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptat accusantium doloremque laudantium. Sed ut

Follow Us Now