Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen, en de antwoorden

Vinden van producten in de webshop is heel eenvoudig.

Gebruik de knoppen “Webshop” in het menu of op de pagina’s om naar de webshop te gaan. Daar vind je de volgende opties:

1. Productfilter
Aan de linkerzijde vind je een aantal handige opties om snel producten te vinden, zoals:

Categoriën:

Je kunt gebruik maken van de categoriën binnen de productfilter. Elke categorie kan onderverdeeld zijn in verschillende sub-categoriën. Dat maakt het vinden van het juiste product eenvoudig. Als je op een (sub)categorie klikt, verschijnen de producten aan de rechterzijde van de pagina.

Zoekbalk:

Bovenaan de productfilter vind je de zoekbalk. Type daar de naam, of een deel van de naam, van een product in en druk op “enter”. Alle gevonden producten zullen op de pagina verschijnen.

Bij Healthy Fresh kun je ervoor kiezen om producten in de winkel op te halen of te laten bezorgen op jouw adres.

Ophalen in de winkel

Zodra je een bestelling hebt samengesteld, kun je bij het afrekenen ervoor kiezen om de producten in de winkel op te halen.
Voor het ophalen van een bestelling hanteren wij een verwerkingstijd van 2 uur. Dat houdt in dat je 2 uur na het afronden van een bestelling deze kunt ophalen in de winkel. Ophalen kan tijdens onze openingsdagen en onderstaande tijden:

  • Maandag, dinsdag, woensdag, vrijdag: van 08:00 tot 18:00
  • Zaterdag: van 08:00 tot 17:00
  • Zondag: van 08:00 tot 13:00

Op donderdag zijn wij gesloten.

Laten bezorgen

Wij bezorgen je bestelling met onze eigen bezorgdienst. Op dit moment kunnen wij bezorgen in onderstaande regio’s. Afhankelijk van de regio, op basis van een postcode gebied, hanteren wij verschillende bezorgkosten. Bestellingen kunnen worden geleverd op onderstaande dagen en tijden:

Maandag tot en met vrijdag, tussen 09:00 en 12:00 uur.

Wij hanteren een verwerkingstijd van 1 werkdag. Dat houdt over het algemeen in dat bestellingen die in de ochtend zijn geplaatst, de volgende dag kunnen worden bezorgd. Bij het plaatsen van een bestelling worden de mogelijke bezorgdagen en -kosten automatisch bepaald aan de hand van het besteltijdstip en de postcode van de afleverlocatie.

Wij leveren momenteel in onderstaande regio’s:

1. Lokale levering regio Turnhout:
Bestellingen tot € 50,00: bezorgkosten zijn € 5,95
Bestellingen vanaf € 50,00 worden in deze regio gratis geleverd

2. Levering Regio Turnhout Groot:
Bestellingen tot € 75,00: bezorgkosten zijn € 8,95
Bestellingen vanaf € 75,00: bezorgkosten zijn € 7,95

3. Levering buiten Regio Turnhout Groot (in een beperkt postcode gebied):
Voor deze regio geldt een minimum bestelbedrag van € 100,00
Bestellingen vanaf € 100,00: bezorgkosten zijn € 9,95

Bij het afronden van een bestelling zal ons systeem automatisch bepalen of er geleverd kan worden en welke bezorgkosten worden gehanteerd. Dit wordt bepaald door het bestelbedrag en de postcode van de afleverlocatie. Wilt je weten of in jouw regio kan worden bezorgd? Klik dan op deze pagina met postcode gebieden.

Heb je speciale wensen, of zit jouw adres net niet binnen de regio? Neem dan zeker contact met ons op! We zijn heel flexibel en vinden samen wel een oplossing.

Je krijgt bij ons 100% garantie. Je mag altijd producten die niet naar wens zijn terugbrengen naar de winkel. We zorgen dan samen voor een oplossing. Dat kan zijn hetzelfde of een vervangend product.

Ook als je een bestelling hebt laten bezorgen geldt dat je 100% garantie krijgt.

Er gelden dan de volgende 2 voorwaarden:

1. Je hebt het product op de juiste manier behandeld en bewaard.
2. Je stuurt ons per email (info@healthyfresh.be) een foto van het product waar je niet tevreden over bent, met een duidelijk beeld van de afwijking en een omschrijving van je klacht.

Zodra wij je bericht hebben ontvangen nemen we dit gelijk in behandeling en nemen desnoods contact met je op.  Je krijgt nadien een tegoedbon die je kunt gebruiken bij een volgende bestelling of je ontvangt een vervangend product van gelijke waarde (omdat we werken met verse producten kan het zijn dat jouw artikel niet meer voorradig is).

Je hoeft de producten niet terug te sturen, tenzij wij daar uitdrukkelijk om vragen. Het kan zijn dat we het in die gevallen nodig hebben om met onze leverancier in overleg te treden.

Afhankelijk van het product dat je kiest, kun je per stuk, per 100 gram of bijvoorbeeld per kilo bestellen.

Per stuk

Voorverpakte producten bestel je per stuk. Bij de productinfo is vermeld hoeveel er in de verpakking aanwezig is, dus je kunt exact bepalen hoeveel stuks je wenst te bestellen.

Sommige niet-voorverpakte producten zijn ook per stuk te bestellen. Per product staat dat aangegeven en kun je die optie gebruiken. Je ziet een kiloprijs, maar zodra je de optie “Per stuk bestellen” aanvinkt, wordt de prijs direct gewijzigd in een stuks prijs. Zo kun je bijvoorbeeld 4 appels kopen in plaats van een hele kilo.

 

Per gewicht

Bij producten die per gewicht gekocht kunnen worden staat per product aangegeven of het een prijs is per kilo of een prijs per 100 gram. Bij producten die per 100 gram gekocht kunnen worden kun je ook gebruik maken van de optie “Liever bestellen per kilo” om direct één of meerdere kilo’s te bestellen. De prijs wordt dan direct aangepast naar een kiloprijs.

Het leveren van een bestelling de volgende dag hangt af van het tijdtip waarop je de bestelling plaatst.

We hebben even nodig om je bestelling klaar te zetten en op transport te sturen. Wanneer je ’s ochtends een bestelling plaatst kan die normaal gezien de volgende dag worden afgeleverd. Ons systeem zal bij het afronden van een bestelling aangeven welke aflever opties er zijn.

Zodra je een bestelling hebt geplaatst worden jouw gegevens in ons systeem opgeslagen. We hebben deze gegevens nodig om jouw bestelling correct te kunnen verwerken. Op die manier wordt er “automatisch” een account voor je aangemaakt. Dat kan handig zijn als je bijvoorbeeld de status van jouw bestelling wil bekijken.

Hoe werkt zo’n account?

Je hebt geen accountnaam of wachtwoord nodig om naar je account te gaan, enkel je email adres waarmee je een bestelling hebt geplaatst. Om in te loggen in jouw account, klik je op het icoontje binnen de webshop pagina. Vul daarna je email adres in en klik op de knop “Inlog link ontvangen”.

Je ontvangt dan direct in je mailbox een mail van ons met daarin een link. Klik je op die link dan kom je direct op je account pagina. Vind je niet direct de mail, check dan even je spam- of reclame-box. De kans is groot dat de mail daar te vinden is.

Zo lang als je de webshop pagina niet afsluit (of je internet browser afsluit) kun je bij jouw account pagina. Sluit je de pagina wel af, vraag dan opnieuw een inlog link aan zoals hierboven beschreven.

Wat vind je op jouw account pagina?

Op jouw account pagina kun je de volgende informatie vinden:

Jouw gegevens: je gegevens zoals je email adres, BTW informatie, communicatie voorkeuren en cookie-instellingen
Je actuele winkelmand: je winkelmand met de producten die er momenteel inzitten
Je lijst “favorieten”: als je producten “favoriet” hebt gemaaakt, dan vind je die hier terug
Je bestellingen; alle bestellingen die je hebt geplaatst en hun status vind je aan de rechterzijde van de pagina.

Bij elk product in onze webshop staat de knop “Favoriet”

Op het moment dat je op deze knop klikt, wordt dit product toegevoegd aan je lijst van favorieten. Je kunt die lijst direct bekijken of bekijken via jouw account pagina.

Handig als je producten regelmatig bestelt; je hebt jouw favorieten dan direct bij de hand!

De status van je bestelling kun je het eenvoudigst vinden via jouw account pagina. Als je nog geen toegang hebt, gebruik dan de optie om per mail een inlog link te ontvangen (zie ook de beschrijving bij de andere veelgestelde vraag “Hoe kan ik een account aanmaken?”).

De actuele status van jouw bestelling vind je aan de rechterzijde van de pagina.

Top

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptat accusantium doloremque laudantium. Sed ut

Follow Us Now